Känn lugnet


Nja det är jag väl inte så bra på, inte när jag är hungrig i alla fall, inte Coco och Annasara heller! Men Johanna gjorde ett tappert försök att låta oss åka med och segla ikväll. Vi nådde dock inte vårt mål då vi blev för hungriga men en liten runda blev det och sen till baka till fastland där det blev grillning. Det får göras om när det bjuds på mer vind och sol tycker jag, sen är det ju om vi är rejält mätta innan så vi inte gnäller (talar nog mest för mig själv).

Tack för en trevig kväll tjejjer!



Coco är en sötis!

Kram

Kommentarer
Postat av: Julia

De värsta att jag kännerm ig fan som så xD fanns ingen bättre bild :D

2010-06-08 @ 18:18:11
URL: http://busbulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0