Bildbomb

Dagen har varit riktigt bra måste jag säga! Körde provlopp med Simpan från Forslunda, han är som strulig i volten och jag är sämst från fjärdespår men iväg kom vi och efter att han verkligen gjorde en kanon spurt på slutet var vi först i mål!
Alla mina tre små russpojkar var ute i provloppet! Jag körde lille Eddie som skötte sig exemplariskt, Amanda körde Fighter som mest sprang och lekte utanpå Eddie. Det är nog nyttigt för honom att gå några lugna varv på banan... Matilda Landström red Guten i monté. Det gick väl inte allt för fort men jag tror båda parter hade kul!
Sen blev det 1-års kalas! Johannes firades idag, fast han fyller ju på tisdag men det var mysigt och kul att se att han blivt så stor, och går helt själv nu!!
Nu bakar jag lite inför Hemavan imorgon. Det ska bli väldigt skönt att åka bort en vecka med älskling!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0