Dresshjälp tack

Hej världen!
Jag kan ju inte påstå att min dag började kanoners förutom att vädret var underbart! Moppen strejkade och jag hade kursprov i matte b, och hur det gick ska vi inte tala mer om. Men efter provet var det stek ute på skolan och dagen avslutades med småföretagande där vi sysslade med marknadsföring.

Kom hem och käkade korv och makaroner, typ den mest spimla men ändå helt okej goda maträtten i världen. Sen blev det iväg på travet, ett banjobb med en mycket oinspirerad Eddie som tyckte att det var trist att springa själv. Sen blev det provlopp med Martell, spår 6 idag och vi fixade det. Sen att kraken som brukar dö 300m kvar till mål kämpade hela vägen och blev tvåa! Han har verkligen gått frammåt de två senaste provloppen, så det är bara att träna på! Snart, snart kanske jag får min licens! Men först måste jag fixa en ny dress innan helgen! Kan någon ge mig förslag?! Jag har panik...


Kram

Kommentarer
Postat av: amanda

varför ska du ha en ny dress? :O men jag kan hjälpa lite om du vill :]

2010-05-19 @ 10:01:11
URL: http://typisktamanda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0