Så gick vår trio ner till två

Hej igen!
Igår vid 23-tiden var Guten framme på Jägersros travskola. Det känns bra att allt verkar ha gått bra, får väl höra från dem igen om några dagar så att jag får höra att han sköter sig! Men det brukar han ju alltid göra i och för sig.
Igår blev det ett banjobb med Fighter inför lördagen och så provlopp med Martell vilket gick mindre bra, men jag kan ju inte kräva att det ska gå bra hela tiden, eller?
Usch, idag har verkligen varit seg och sjuk. Kunde inte ens träffa Alex, fast jag tror inte att han vill träffa mig när jag är såhär haha. Nä jag är less på att vara sju, jag har inte tid att vara förkyld, vad är det för trams?
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0