Tokigheter

Stannade hemma från första lektionen idag då jag hade haft hål från 9.20 till 13.10 annars. Men jag tycker det var helt okej eftersom jag är lite halvförkyld och sen så var jag ju tvungen att fara ut och röra lite på pållarna idag. Först körde jag Eddie och pappa Fighter vid nio-tiden. Efter det plockade vi i ordning inför Starchips start. Sen var det Tuttis tur. Fixade middagen och sen var det dags att duscha och ta moppen till skolan.
Starchip var sexa på lunchen men var inte alls bra, så nu får vi titta över vad vi kan göra åt det!
Fick frågan varför det var mitt och Gutens sista lopp eftersom jag skrev det i mitt förra inlägg. Men det är ju så att jag ska sälja Guten och nu när han vann känns det som bra att sluta på topp! Men man vet aldrig, jag kan ju ändra mig om det skulle vara något speciellt.
Imorgon ska Fuffe få massage så att han är fit-for-fight inför lördagen på Dannero, haha får inte glömma att nämna att min kära far la ner typ två timmar på en runt om skoning på Fighter idag! Det bästa förtjänar det bästa är det inte så va? Nu väntar jag med spänning på listor!
Kram

Kommentarer
Postat av: Julia

intensivkurs i sommar! :D

2010-05-10 @ 21:40:17
URL: http://busbulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0