Åter

Nu var det några dagar sen jag skrev så det är dags för en liten update. Först vill jag också tacka Julia KE som förnyat min design! :D
Valborg var trevlig med middag hos Martin och sedan vidare på mer festligheter hos Sofi, tack för en trevlig kväll!
Åkte hem från Alex vid halv två, handlade på Maxi och sen hem och köra Guten som kändes fin och sen rida Martell som var mindre fin, knasbollen.
Har badat Tuttis och putsat utrustning inför morgondagen. Det blir en 90 cm klubbtävling. Jag vet att jag sa att det har varit sista tävlingen men jag har aldrig känt honom så här bra och då passar en träningstävlig väldigt bra för att känna efter samt att jag får hoppa en bana utan jag (pappa) måste släpa fram massa hinder!
gårdagen
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0