6 veckor till Jul

Dagarna bara flyger förbi, what vecka 46 redan?! Jag har prov Organisation och Ledarskap imorgon, kanske borde ta tag i det va? Svenska Nationella på onsdag, där går vi på gamla kunskaper och hoppas att jag tar mig i mål... kurs på kvällen och sen laddar vi om inför torsdag med jobb och start för Martell. Hoppas på att få smita iväg sista loppet och köra det, pappa får vara skötare, värma o.s.v. Jag får väl se till att vinna så att jag ändå kan sköta mitt jobb ;) men läget är rätt taskigt, och med mig som kusk och hans vinnarskalle är jag glad om vi får pengar! 

På söndagen ska jag stå på Stöckes novembermässa och sälja bröd och fika, så det blir att baka hela helgen + att jag har mina leveranser att sköta. Jag är inte stressad. Inte alls.

Bokat en helg i Stockholm tillsammans Alex i december, ska bli skönt att åka bort. Passar på att låna Tobbe och Marias lägenhet i Farstad när de ändå drar iväg till Teneriffa.


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0