Räkna vuxenpoäng

Idag tog jag min bil till skolan, på vägen dit hämtade jag upp mitt körkort, efter skolan körde jag till Maxi och handlade varor till Bakleveransen på mitt ICA-kort. *glad flicka*

Kom hem och fikade (fanns massa gott i kylen kvar sedan ljusstöparfesten <3 ). Sen blev det en ridtur på en pigg Martell som har fått ta det lite lugnt då han har haft en hov-spricka, men idag höll den ihop och han kändes riktigt fin! Sen blev det även Eddies andra körtur efter vilan och han var som ett litet krutpaket, men ett snällt sådant, han är verkligen på Guten-nivå i snällhet när det gäller körningen, det var faktiskt riktigt mysigt att köra ponny i mörkret och höra hur snön knastrade. Mindre mysigt att mina fingrar dör, någon som har ett bra tips på grymma vantar?! Själv är jag sugen att prova Back-on-track eftersom de ska höja blodcirkulationen.
Guten!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0