Snart söndag

Är det bara jag som upplevt att den här veckan gått grymt fort? Hoppsan hejsan så blev halkbanan avklarad igår, ridit en pigg Starchip och jobbat på travet idag.  Sen får jag inte glömma middagen igår som var väldigt trevlig, det var kul att ha alla samlade kring bordet och så fick jag redan då öppna presenter :]
_____________

Jag tar ledigt måndag för att jag är på Solvalla, tisdag är vi lediga och onsdag har vi friskvårddag (IKSU hela dagen) så börjar jag inte skolan förrens torsdag och då har jag  psykologiprov men slutar som vanligt 13:30. Helt okej måste jag säga, helt okej!


Eddie har vilat upp sig och snart börjar vinterträningen! Han har själv börjat med korta intervaller i hagen ;)
Fighter lagrar fortfarande fett inför en kall vinter, och han lyckas väldigt bra...

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0