Fullt ös

Några dagars frånvaro på bloggfronten, så jag får väl dra en liten resumé av veckan och lite om vad som händer framöver :)

_________________

Ja, förra helgen var det ju Halloween där fredag blev hemmakväll med popcorn eftersom jag inte får följa med på krogen.
Lördagen spenderades först hos Alex, singstar och vin blev kanske en lite väl bra kombination jag får hoppas att jag inte skadade mina kära vännes öron allt för mycket... Sen bar det iväg tre hus bort där det var lite party och massor av utklädda människor, mycket trevligt (plus på mig som var vaken hela tiden fram till 02.00).

bästa bilden på mig och alex någonsin



Alex, Frida och Andreas


_________________

Vet inte riktigt var resten av veckan tog vägen, massor av pyssel med pållarna, bilskolan och bakning. Imorgon kommer Tobbe, Maria och Amilia till oss, det blir middag med hela högen, vi firar mig imorgon eftersom jag jobbar fredagkväll och ska ut på lördag(wiie) sen måste Tobbe och familj åka hem på söndag (då jag fyller år egentligen) och jag och pappa åker till Solvalla med Starchip!


Så ni ser fullt schema ;)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0