Då vet ni

Mitt internet har dött hemma, men det ni ska veta är att Torsdag: körskolan, ska baka massooor till Bakleveransen, ett bröd till mig  och kanske orka läsa lite svenska! Fredag: Ledig, men massor av kakor att leverera, utvecklingssamtal och riskettan. Sen blir det feeest på kvällen, taggat! Lördag: Inga direkta planer, plugga kunde väl vara något... packa inför söndagen. Söndag: START med både Starchip och Martell i Skellefteå, sämst läge med Starchip och Martell i monté, nja men kul blir det i alla fall och jag får använda min nya dress från Brizy!


Kram

Kommentarer
Postat av: Julia

Ticket ska också starta i Skellefteå på söndag och jag ska följa med som hjälpreda så vi kanske spring på varandra :)

2010-10-07 @ 21:06:14
URL: http://busbulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0