Helgen

På fredagen hade jag bara en lektion så det passade bra att baka ut de finska rågkakorna jag förberätt och de blev riktigt goda ska jag lova! Alex skjutsade min föräldrar till sina vänner och sen kom han till baka och så käkade vi hemlagade hamburgare och såg på Idol. Vi hade väl en plan på att dega hema hela kvällen men det blev en sväng hem till Leila och Linda på lite party innan vi hämtade mamma och pappa.
Lördag blev en mysig dag med men långpromenad och en tur till Elgiganten där vi köpte lite välbehövda sladdar. Blev även lite plugg på kvällen.

På söndag blev det bullbak för fulla ugnar eftersom det idag är kanelbullensdag, mumma! Sen blev det lite klädshopping och inhandling av råvaror till Bakleveransen Kvällen spenderades hos Alex i soffan framför en film, inte helt ovanligt men mycket mysig!




Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0