La verdad es precioso

Ben & Jerry´s och NCIS i soffan hemma hos Alex igår efter kursen med småbarnen var riktigt mysigt, fast jag somnade väl så fort glassen var slut. Började sjugo i ett idag och så skulle vi se film  på folketshus med psykologin, Alex hade inga lektioner så han följde också med. Filmen var inte speciellt bra, men det kan väl vara för att jag bara blev arg över hur mycket skit vissa ska behöva stå ut med! Filmen, Precious var baserad på verklig händelse om jag inte missförsod helt.

Inte en speciellt effektiv dag måste jag erkänna, men så kan det väl få vara ibland. Just det, jag saknar att läsa spanska, därav spanska rubriker på inläggen ;)



Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0