Ibland ska man stanna hemma

Ja, Solänget var inte min dag hekt enkelt! Sist med Fighter på 1.55,4 och Eddie diskad tvåa. Kan inte påstå att jag körde speciellt bra den dagen, men men det är nyttigt att det går dåligt ibland också så att man verkligen kan glädjas när det går bra. Så det är bara att ta nya tag nu!

Alex kom till mig igår, han såg Transformers II och jag sov, höhö. Sen fick ALex vara chafför åt lite folk som var på släktmiddag henna hos oss, det var ju också en erfarenhet..

Starchip var KANON i jobbet idag, synd bara att man måste vara i skolan på torsdag istället för att åka till Gävle...

Det blir hem till Alex ikväll, sovmorgon på måndag, yes <3

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0