Mogen och vuxen= jobbigt

Starchip lunkade sig till en 4:e plats, måste skruva upp honnom lite mer inför Gävle om han kommer med. Dock får jag inte rida eftersom jag är duktig flicka och ska gå i skolan.....

Det är ofattbart hur mycket den ponnyn betyder för mig, att jag måste sälja honom under nästa år det får jag acceptera, men nu? Nej det är jag inte stark nog för, att sälja Guten var nog det svåraste jag gjort i mitt liv hittills. Men Born Fighter, han och jag sen han var 8 månader, jag älskar den ponnyn som om han vore mitt barn. Sätta ett pris på sitt barn, sitt mästerverk, livsglädje och vän?

Ibland är det rätt tid, klokast, mest korrekt osv. Men om tårarna börjar rinna vid bara tanken på att denna lurviga lille plutt skulle lämna mig, är det rätt då?

Fy fan jag vill inte bli vuxen


Kram

Kommentarer
Postat av: amandabo

måste du sälja han? :(:(:(::(:(:(::(:(:

2010-09-03 @ 09:39:35
URL: http://miniskalle.blogg.se/
Postat av: tessan

jag glömmer aldrig dagen då vi hade missat hans födelsedag. lilleskrutten som alltid bråkade med oss!

2010-09-19 @ 22:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0