Sverigedemokrat på Östra, njaa

Nä killen som debaterade för Sveriedemokraterna fick inte speciellt många med sig, undrar om han tog sig helskinnad ut från skolan...


Jag var inte riktigt säker på vad jag skulle rösta på innan jag lyssnade på debatten idag på skolan. Sen brukar jag inte riktigt dela med mig av vad jag just valt att rösta på. Men eftersom nu Amanda nu så snällt frågar så får jag väl svara, jag röstade på Folkpartiet, så ja jag vill ha kvar den sittande regeringen, jag vill ge den så kallade Aliansen fyra år till för att se vad det kan ge.



Kram

Kommentarer
Postat av: amandabo

tack för svaret ;)

2010-09-15 @ 10:05:35
URL: http://miniskalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0