Rätt väg

Förkylningen verkar vara på väg bort, sköönt. Dock blev det en rivstart med träningen på friskvårdkampen och träningsvärken var oundviklig. Blev ett lugnare pass med mamma på Stöckes byggdegård med 30 minuter "core" och 30 minuter "afro". Innan det han jag även rida både Starchip och Martell två kortare turer, 18 minus blev lite väl kallt.


Dagen till ära var det träning i naturkunskapens tecken med blodtryck och pulsmätning efter 30 minuter crosstrainer. Avlutade med lite vader och mage( nope, ingen träningsvärk från core-passet än).


Nu ska jag sätta mig och försöka skriva lite på naturkunskapsuppgiften. Tur att älsklingen kommer  hit sen så han kan få rädda mig från ett IG :P

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0