Lite längtan och så

33 dagar det är väl inte så länge? Iiih :P

Imorgon ska jag kolla på mönster till min balklänning med min faster, oj vilken beslutsångest...

"Ledig" torsdag eftersom jag har eget arbete på NK-lektionen. Lördag blir det jobb hos Anders och så Travfestivalen på kvällen! Jobbar söndag också i och för sig men det gör inte så mycket.

Känner att jag softar kanske lite väl mycket med skolan, men jag kommer igång snart, snart.

Lyssnar på Ted Gärdestad och Tomas Ledin och är lagom nostalgisk, tänker på gamla tider men längtar ändå bara på att nya äventyr ska börja.

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad hände med kategori bloggningen? :)

2011-02-02 @ 21:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0