Svar på frågor om Martell

Tyvärr kan vi inte ha kvar honom eftersom vi inte har råd/tid att ha en häst bara som motionshäst. 
Vi ska ju avveckla alla hästar så småning om eftersom jag ska resa bort en längre period till hösten. Därför lånar vi inte heller ut honom då vi inte vill riskera att han kommer tillbaka när jag är borta och pappa måste ta hand om honom. Sen vill vi att han får ett permanent hem där han kan bli lugn.

Just nu är planen att efter den här sommaren kommer ingen av de hästarna vi har vara kvar, i så fall bara Eddie. Kanske vi köper en unghäst som pappa "grundar" tills jag kommer hem igen.

Ett halvår utan hästar, kan jag fixa det?
Kram

Kommentarer
Postat av: Julia

vad ska du göra för busigheter i ett halv år? :)

2011-01-17 @ 19:22:39
URL: http://busbulia.blogg.se/
Postat av: tessan

sataaaan så snygggg!

2011-01-17 @ 19:48:07
Postat av: amandabo

vad ska du ha för dig då?? :)

2011-01-18 @ 09:34:23
URL: http://miniskalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0