Torsdag-27/1 <--bra dag

Vaknar upp hos Alex, drar till skolan och gymmar lite lätt sen går jag till dagens enda lektion. Handlade och tankade, bakade till bakleveransen och massa annat trams.

Martell får dagens guldstjärna som fick mitt hjärta att ta ett extra litet skutt när han fint galopperade i hagen. Shit vad han blivit duktig! Jag hoppas bara inte vi måste ta bort honom nu...

Eddie och Fighter var också som gudar, pappa och jag är lagom lyriska.

Jobbade på travet ikväll, i vinnarcirkeln. Lite smådrygt men alltid trevligt, bra stämning och så får man skratta.

Hoppas på fler skratt imorgon då Corona är planen, var vi tar vägen innan är väl en aning oklart men det löser sig nog. Typ.



Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0