Krossad av en soffliggare

Började dagen med planering inför lektionen jag och tre andra tjejer i min klass ska hålla på en klass 6.
Efter det hade vi som vanligt ett drygt hål på två timmar och tjugominuter så vi flummade runt lite och sen försökte jag och Johanna oss på att skriva på vår A4-"fördjupning" i idrottsmedicin. När vi insåg att det inte alls gick bra drog vi till gymmet. Var väl inte allt för motiverad och körde halvhjärtat triceps & axlar, kom igång lite mer så det blev baksidalår och vader + 30 min lugn crosstrainer.

På idrottsmedicinen hade vi yoyo test, lite enklare än bip test, den enda jag inte slog var vår lärare Jonas som påstår sig vara en soffliggare som inte har tränat på 2 år, så då blev man ju lätt grinig. Själv var jag typ död efteråt eftersom jag nog mest sprang de sista på min tjurskallighet ^^

Förebild


Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0