Hästfest

För de flesta har det varit valborgsfirande som stog högst på listan under helgen som gick, men inte oväntat var det häst och V75 fest som var höjdpunkten för mig!


Fredagen med V65 och en egen start för mig och Starchip som slutade med en diskning i ledning precis som för mig och Eddie på onsdagen. Så veckan hade ju inte börjat bra direkt..

Men det vände med fina tävlingar resten av fredagen och sedan en kanon dag med V75 på lördagen där man fick äran att gå brevd de finaste hästarna! Bland annat Dandie Palema, Caballion, Maharajah och Hallsta Lotus!

Mina fina ponnyer gjorde också en fin prestation speciellt min fina Born Fighter som travade 1.52,8 med galopp i årsdebuten! Silver Örnen nästa :D
Kvalade även in Solkar på 2.35,7(?) *Stolt*

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0